Op 1 januari brengt opa petje ons naar schiphol, thuis worden we uitgezwaaid door de buren en opa Chris met oma Elly. Het inchecken gaat niet helemaal soepel; bas en chris hebben wel tickets maar staan niet meer in het systeem, vervolgens is de vlucht overboekt en staat bas standby. Het zal toch niet dat we vliegen zonder ... Uiteindelijk zitten we toch met zijn vijven naast elkaar. De reis gaat beginnen! Na half uur wordt duidelijk dat het kwartje is gevallen:
Chris" zijn we er al bijna ?"
Roos " zijn we nu in de ruimte ? "
Bas " mag ik nog een biertje "
Koen" mag ik filmpje kijken?
In Kuala Lumpur heerlijk streetfood gegeten, zwemles gehad in het hotelzwembad, geschommeld in klcc park en de bekende attracties gedaan zoals het acquarium en de twin towers.ieder moet wennen an het tijdsverschil rond 2 uur snachts worden we even wakker en rond 4 uur ligt iedereen weer te slapen. Na 3 dagen zijn we redelijk gewend en besluiten we naar pangkor Islands te gaan. Met de bus ernaartoe en 5 uur later komen we bij de ferry die ons naar het eiland brengt. Heerlijk relaxen.
Heerlijk zeg dit eerste verhaal hoop dat er nog vele zullen volgen. FFF jammer van het inchecken maar ach when you're flying everything is forgotten. Geniet dan zullen wij ook kunnen genieten van jullie verhalen.
BeantwoordenVerwijderengr.
Buurtjes
lieve alle vijf,Wat een avontuur allemaal, wees wel voorzichtig met die stomme apen want ook dat krabben kan link zijn.Het is wel een bountyeiland waar jullie zitten.Het is zo lekker warm daar en hier zo koud,alhoewel al de sneeuw weg is en het ijs is ook verdwenen.wel vaak een berichtje schrijven hoor, want iedereen hier volgt jullie.Lieve schatten lekker genieten en veel plezier.lfs elsxxx
BeantwoordenVerwijderen